Najczęściej zadawane pytania

1. Wysyłka za granicę

Wysyłka za granicę odbywa się za pośrednictwem kuriera DPD. Podczas składania zamówienia należy wybrać kraj do którego paczka ma zostać dostarczona.

2. Odbiór w sklepie stacjonarnym

Istnieje możliwość odbioru zamówienia w sklepie stacjonarnym. Nie ma możliwości płatności za zamówienie w sklepie. Złożone zamówienie jest przygotowywane, wysyłany jest SMS informujący o możliwości odbioru zamówienia w sklepie stacjonarnym.

3. Czy posiadamy sklep stacjonarny?

Nasz sklep stacjonarny znajduje się w Wodzisławiu Śląskim przy ul. Zamkowej 7. Czynny od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00 - 17.30 oraz w soboty 9.00-13.00.

4. Czy istnieje możliwość połączenia zamówień?

Jak najbardziej. Prosimy niezwłocznie nas poinformować o chęci zamówienia kolejnego zamówienia, aby pierwsze zamówienie nie zostało nadane. Należy złożyć kolejne zamówienie wybierając opcje "odbiór na sklepie stacjonarnym", aby nie ponosić ponownie kosztów wysyłki. Następnie w komentarzu do zamówienia napisać z jakim zamówieniem mamy je połączyć. 

5. Zwroty

Konsument ma prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość w terminie 14 dni bez podania przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia otrzymania zamówionego towaru. Klient zobowiązany jest do zwrotu zakupionego towaru, niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni licząc od dnia, w którym poinformował o odstąpieniu od umowy. Towar należy zwrócić bezpośrednio na podany adres, ul. Mendego 28 7, 44-300 Wodzisław Śląski w stanie nienaruszonym, bez śladów użytkowania, z wszystkimi częściami towaru (metki itp). Koszty przesyłki zwrotnej pokrywa Nadawca. Paczki wysyłane na koszt adresata, za pobraniem lub do paczkomatu nie są przyjmowane. Towar niebędący pełnowartościowym towarem, noszący ślady użytkowania, zostanie odesłany do Nadawcy, a zwrot zostanie nieuznany. W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży, produkt należy odesłać na adres:

Sklep Ubrane
ul. Mendego 28
44-300 Wodzisław Śląski

wraz z wypełnionym formularzem zwrotu, dołączonym paragonem oraz w oryginalnym kartonie.

  • Sklep nie przyjmuje paczek na koszt adresata, za pobraniem oraz przesyłek nadanych do paczkomatu.
  • Każdy zwracany produkt powinien być odpowiednio zapakowany w oryginalne pudełko
  • Koszt odesłania towaru pokrywa Kupujący.
  • Zwroty kosztów transakcji realizowane są w ciągu 14 dni od momentu otrzymania zwrotu.

6. Wymiany

Aby dokonać wymiany towaru należy zwrócić zakupiony towar zgodnie z warunkami zwrotu (środki zostaną zwrócone na konto) i złożyć nowe zamówienie.

7. Reklamacje

W przypadku otrzymania towaru niezgodnego ze złożonym zamówieniem, skontaktuj się z nami niezwłocznie. Zlecimy odbiór paczki, pokrywając koszty przesyłki. W przypadku chęci wymiany towaru na inny rozmiar lub produkt zastosowana jest procedura zwrotu. Zgodnie z naszym regulaminem nie prowadzimy wymian towaru. W przypadku reklamacji otrzymanego towaru otrzymany produkt należy odesłać na adres:

Sklep Ubrane
ul. Pszowska 1A
44-300 Wodzisław Śląski

wraz z wypełnionym formularzem reklamacyjnym i paragonem. W przypadku reklamacji:

  • Paczki wysyłane na koszt adresata, za pobraniem lub do paczkomatu nie są przyjmowane.
  • Każdy zwracany produkt powinien być odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony,
  • Zwroty kosztów transakcji realizowane są w ciągu 14 dni od momentu otrzymania zwrotu.
  • Produkt powinien być czysty, odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony. W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na taki sam, pełnowartościowy produkt, a jeśli będzie to niemożliwe, koszt zostanie zwrócony.

8. Powiadomienie o produktach?

Jeżeli dany produkt jest niedostępny istnieje możliwość otrzymania powiadomienia e mail o jego ponownej dostępności.

9. Preorder

Preorder to zamówienie złożone przed oficjalną premierą danego produktu.

10. Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Zamówienie jest realizowane po otrzymaniu przez nas wpłaty. Czas realizacji 2-7 dni.

11. Jak korzystać z darmowej dostawy?

Gdy kwota zamówienia przekroczy 299 zł opcja darmowej dostawy uruchamia się automatycznie.

12. Jak dokonać zmian w zamówieniu?

Aby dokonać zmiany w złożonym zamówieniu niezwłocznie skontaktuj się z nami telefonicznie

13. Metody dostawy i płatności?

Towary na terenie Rzeczypospolitej Polskiej dostarczane są za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD poprzez kuriera, a także za pośrednictwem firmy kurierskiej INPOST poprzez kuriera oraz paczkomaty. W przypadku zamówień zagranicznych, Towary dostarczane są za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD poprzez kuriera. Klient płaci cenę za zamówione Towary wraz z kosztami dostawy, wedle swego wyboru:

a. przelewem bankowym na podany poniżej rachunek bankowy Sprzedawcy, przed dostawą:

ING BANK ŚLĄSKI
Numer rachunku: 16 1050 1403 1000 0097 3919 1428
IBAN: PL 16 1050 1403 1000 0097 3919 1428
SWIFT/BIC: INGBPLPW

b. przelewem bankowym, kartą płatniczą, za pośrednictwem płatności elektronicznej realizowanej w systemie płatniczym:

Twisto, obsługiwanym przez spółkę Twisto Polska sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Zgoda 3/8, 00-018 Warszawa, przed dostawą;
Imoje, obsługiwanym przez spółkę ING Bank Śląski SA., z siedzibą w Katowicach, adres: ul. Sokolska 34, 40-086 Katowice, przed dostawą;
BLIK, obsługiwanym przez spółkę Polski Standard Płatności sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, ul. Czerniakowska 87A, 00-718 Warszawa.

14. Kiedy otrzymamy środki za zwracane zamówienie?

Środki zwracane są do 14 dni od otrzymania przez nas paczki zwrotnej.

15. Co jeżeli otrzymam niezgodne zamówienie?

W przypadku gdy otrzymasz produkt niezgodny z Twoim zamówieniem, należy wysłać wiadomośc wraz ze zdjęciem otrzymanego produktu. Skontaktuj się z nami telefonicznie lub mailowo. Niezwłocznie dokonamy wymiany na prawidłowy produkt/rozmiar.