14 dni na zwrot / Darmowa dostawa od 299 zł

Zwroty/wymiany/reklamacje

ZWROT (ODSTĄPIENIE OD UMOWY)

Konsument ma prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość w terminie 14 dni bez podania przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia otrzymania zamówionego towaru. Klient zobowiązany jest do zwrotu zakupionego towaru, niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni licząc od dnia, w którym poinformował o odstąpieniu od umowy. Towar należy zwrócić bezpośrednio na podany adres, ul. Zamkowa 7, 44-300 Wodzisław Śląski  w stanie nienaruszonym, bez śladów użytkowania, z wszystkimi częściami towaru (metki itp). Koszty przesyłki zwrotnej pokrywa Nadawca. Paczki wysyłane na koszt adresata, za pobraniem, lub do paczkomatu nie są przyjmowane.

Towar niebędący pełnowartościowym towarem, noszący ślady użytkowania, zostanie odesłany do Nadawcy, a zwrot zostanie nieuznany.

W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży, produkt należy odesłać na adres:
Sklep Ubrane
ul. Zamkowa 7
44-300 Wodzisław Śląski
wraz z wypełnionym formularzem zwrotu, dołączonym paragonem oraz w oryginalnym kartonie.

  • Sklep nie przyjmuje paczek na koszt adresata, za pobraniem oraz przesyłek nadanych do paczkomatu.
  • Każdy zwracany produkt powinien być odpowiednio zapakowany w oryginalne pudełku
  • Koszt odesłania towaru pokrywa Kupujący.
  • Zwroty kosztów transakcji realizowane są w ciągu 14 dni od momentu otrzymania zwrotu.

POBIERZ FORMULARZ ZWROTU

POBIERZ FORMULARZ REKLAMACJI

W przypadku otrzymania towaru niezgodnego ze złożonym zamówieniem, skontaktuj się z nami niezwłocznie. Zlecimy odbiór paczki, pokrywając koszty przesyłki.

W przypadku chęci wymiany towaru na inny rozmiar lub produkt zastosowana jest procedura zwrotu. Zgodnie z naszym regulaminem nie prowadzimy wymian towaru.

W przypadku reklamacji otrzymanego towaru otrzymany produkt należy
odesłać na adres:
Sklep Ubrane
ul. Zamkowa 7
44-300 Wodzisław Śląski
wraz z wypełnionym formularzem reklamacyjnym i paragonem.

W przypadku reklamacji:

  • Paczki wysyłane na koszt adresata, za pobraniem lub do paczkomatu nie są przyjmowane.
  • Każdy zwracany produkt powinien być odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony,
  • Zwroty kosztów transakcji realizowane są w ciągu 14 dni od momentu otrzymania zwrotu.
  • Produkt powinien być czysty, odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony. W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na taki sam, pełnowartościowy produkt, a jeśli będzie to niemożliwe, koszt zostanie zwrócony.